دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۲۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۳

کاهش 27 درصدی واردات کالا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سید نعیم امامی ظهر امروز در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: واردات کالا در این استان 27 درصد کاهش داشته است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت کارت بازرگانی در این استان صادر شده و میزان واردات کالا در چهارمحال و بختیاری کاهش یافته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)