سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۲۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه آذربایجان ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۵

مجبورم شکایتم از پرسپولیس را خارج از ایران مطرح کنم

وحید هاشمیان درباره شرایط فوتبال ایران صحبت کرد. او در بخشی از صحبت هایش گفت: به خاطر صحبت هایی که مدیران باشگاه پرسپولیس درباره طلب من از این باشگاه انجام دادند ناراحتم و می خواهم به خاطر این حرف ها در خارج از ایران شکایتم را پیگیری کنم. البته این کار را زمانی می کنم که شکایتم در ایران به جایی نرسد. در ادامه گفت وگوی وحید هاشمیان با خبرنگار ایسنا می خوانید: * تیم ملی بعد از پایان بازی های لیگ در اردویی به سر می برد و کم کم خود را برای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی آماده می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط