دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۲۵

ایلام صاحب مرکز بلندمدت ترک اعتیاد می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرهاد قیصربیگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان بهزیستی ایلام تنها بخشی از وظیفه سازمانی مقابله و پیگیری از پدیده اعتیاد را دارد. وی اضافه کرد: پیگیری 100 درصدی این موضوع بر عهده بهزیستی نبوده و این سازمان تنها در حوزه پیشگیری وظایفی دارد که سعی می کند آنها را به درستی ایفا کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)