دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۳۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
مهرخانه ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۳۰

اخاذی از دختران با ارسال بدافزار

شخصی که با ارسال بدافزار در شبکه های اجتماعی اقدام به اخاذی از دختران نوجوان می کرد، دستگیر شد . به نقل از آنا، چندی پیش دختر جوانی به پلیس فتا استان فارس مراجعه کرد و از هک شدن گوشی تلفن همراهش خبر داد. او گفت: مدتی است که فرد ناشناسی مزاحم می شود و با تهدید من به انتشار تصاویر خصوصی ام در فضای مجازی قصد اخاذی و سوء استفاده از من را دارد. با تشکیل پرونده در پلیس فتا، ماموران اقدامات تخصصی خود را جهت شناسایی متهم یا متهمین آغاز کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)