دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۲۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۵۳

تیم ملوان بندرگز شایسته کسب هر سه امتیاز در اصفهان بود

سرویس ورزش جوان ایرانی به نقل از مهر ؛ بخش سایر: مهدی تبیانیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: برای دیدار با تیم یاران مبارکه در مجموع با هفت بازیکن به اصفهان سفر کردیم که دو تای آنها دروازه بان بودند. وی افزود: در این دیدار سعید صادقی، بهزاد عرب جز، علی احمدی، محمد درزی، مصطفی رضایی و میلاد درزی را در اختیار نداشتیم و حتی محمد ایرجی دروازه بان دوم تیم را در جلوی زمین به بازی گرفتیم که موفق به گلزنی هم شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط