دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۴۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۴۰۳/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۹

دعوت بازیکنان خوزستانی به اردوی تیم ملی بسکتبال زیر 15 سال

از سوی کادر فنی تیم ملی بسکتبال؛ 11 خوزستانی به اردوی تیم ملی زیر 15 سال دعوت شدند. از سوی علی توفیق سرمربی و اعضای کادر فنی تیم ملی بسکتبال؛ 11 ورزشکار خوزستانی به اردوی تیم ملی زیر 15 سال دعوت شدند.در این اردو از خوزستان نویان خدیوی، ابوالفضل داودی پور، آرشام محمودی، محمد عرفان لطفی پور، دانیال سخراوی، محمد مهدی نجف زاده، علی اکبر قنواتی، کسری حمزه پور، مانی بهرامی، سام دیلمی پور و علی دریس به این اردو فرا خوانده شدند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)