دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۳۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
پارس فوتبال ۱۴۰۳/۰۸/۰۷ - ۱۲:۱۹

از فدراسیون خواستم وضعیت مربی ام مشخص شود/در دوومیدانی عقب هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، حسن تفتیان ملی پوش دوومیدانی ایران در مورد شرایط اردوی متمرکز تیم ملی دوومیدانی ایران گفت: خیلی خوشحالم که در اولین اردوی فصل در کنار تیم ملی حضور دارم. همیشه پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار من بوده و خیلی خوشحالم که به این اردو دعوت شدم. با انگیزه و با آمادگی کافی تمریناتم را ادامه می دهم. این اولین اردوست و هدف مربیان و ورزشکاران بیشتر جنبه آماده سازی عمومی است. امیدوارم با نزدیک شدن به فصل مسابقات اردوهای متمرکزتر و با کیفیت بهتر داشته باشیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)