دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۱۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ظهور12 ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۳

حسین آل اسحاق: باشگاه نفت نابود شد

بازرس قانونی باشگاه نفت تهران می گوید که وزیر نفت دستور داده بود قبل از انتقال امتیاز این باشگاه با ارکان تیم نفت تسویه حساب صورت بگیرد. حسین آل اسحاق بازرس قانونی باشگاه نفت تهران در خصوص انتقال امتیاز باشگاه نفت تهران به ملوان بندر انزلی اظهار داشت: ما گزارش ها را به کمیته سه نفره ای دادیم که متشکل از دو معاون وزیر و یک مشاور وزیر هستند و آنها تصمیم گرفته اند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)