دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۳۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۰:۲۱

عربستان از ورود 122 مهاجر آفریقایی جلوگیری کرد

خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه از ریاض گزارش داد: گارد مرزی عربستان در دو روز گذشته چهار مرتبه راه را به روی مهاجرانی که قصد داشتند از دریای سرخ وارد این کشور شوند، بست. سرهنگ ساهر الحربی سخنگوی گارد مرزی عربستان گفت که قایق های گشتی سعودی سه قایق با یکصد و 22 سرنشین شامل زنان و کودکان را متوقف کردند. یکصد و 9 نفر از این مهاجران، سودانی بودند که کشورشان در سوی دیگر دریای سرخ و در مقابل عربستان قرار دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)