رجیستری آیفون آزاد شد
سایر منابع:
سایر خبرها
مشکل رجیستری آیفون حل شد
سید ستار هاشمی- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی اظهار کرد: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رئیس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد.
سود بازرگانی واردات آیفون 96 درصد شد
کرد جزئیات و آیین نامه مرتبط با واردات آیفون در کوتاه ترین زمان ممکن اعلام خواهد شد. سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی نوشت: مشکل رجیستری آیفون با تدبیر دولت وفاق، حمایت رییس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغاسالاری می توان سایر مشکلات فضای مجازی و مطالبات مردم را حل کرد. وی در ادامه نوشت جزئیات و آیین نامه مرتبط با واردات آیفون در کوتاه ترین زمان ممکن اعلام خواهد شد.
◄ مشکل ریجستری آیفون حل شد/جزئیات واردات آیفون به زودی اعلام می شود +مصوبه هیئت وزیران
وفاق، حمایت رئیس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رئیس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغا سالاری می توان سایر مشکلات فضای مجازی و مطالبات مردم را حل کرد.
مشکل رجیستری آیفون با تدبیر دولت حل شد
به گزارش ایبنا ، سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی اظهار کرد: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رئیس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. وی افزود: معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغا سالاری می توان سایر مشکلات فضای مجازی و مطالبات مردم را حل کرد. بحث ممنوعیت واردات گوشی های بالاتر از
خبر مهم وزیر ارتباطات درباره رجیستری آیفون
اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات تاکید کرد مشکل رجیستری آیفون حل شده است.
رجیستری آیفون آزاد شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد، مشکل رجیستری آیفون حل شد. به گزارش روند بازار ، سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی نوشت: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رییس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغا سالاری می توان سایر مشکلات فضای مجازی و مطالبات مردم را حل کرد.
رهایی گوشی های آیفون از بند سه ساله
ارتباطات و فناوری اطلاعات - با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی اظهار کرد: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رئیس جمهور و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. وی افزود: معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغا سالاری می توان سایر مشکلات فضای مجازی و مطالبات مردم را حل کرد.به گفته او با مصوبه هیات دولت و رفع ممنوعیت که با همراهی معاون حقوقی رئیس جمهور و وزیر صمت حاصل شد
انتظار برای چگونگی واردات آیفون
دبیر کنگره موبایل ایران گفت: جزئیات واردات آیفون از جمله تعرفه هنوز مشخص نیست و در آیین نامه مطرح خواهد شد و به نظر می رسد کاری شبیه به واردات خودروهای دست دوم صورت گرفته، اما برای اجرای آن هنوز باید منتظر باشیم. به گزارش سیتنا، صبح روز گذشته سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی اعلام کرد: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رییس جمهور و پیگیری فعالانه
واردات 4 برابری آیفون در راه است؟
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، روز گذشته سید ستار هاشمی- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی اظهار کرد: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رئیس جمهور و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. وی افزود: معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغا سالاری می توان سایر مشکلات فضای مجازی و مطالبات مردم را حل کرد. به گفته
فعال شدن یک میلیون دستگاه آیفون با مشخص شدن تعرفه ها
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس از حل مشکل رجیستری آیفون خبر داد. ستار هاشمی نوشت: مشکل رجیستری آیفون با تدبیر دولت وفاق، حمایت رئیس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغاسالاری می توان سایر مشکلات فضای مجازی و مطالبات مردم را حل کرد. او دقایقی بعد در پستی دیگر خبر داد که رفع ممنوعیت در
شوک وزیر جوان
وزارت ارتباطات مشکل رجیستری آیفون را با سود 96درصدی حل کرد! از این پس پول دو آیفون را برای خرید یک آیفون باید پرداخت کنید! اعلام خبر رفع ممنوعیت رجیستری آیفون، دیروز بازار گوشی تلفن همراه را غافلگیر کرد. براساس اعلام وزیر ارتباطات، مشکل رجیستری آیفون با تدبیر دولت وفاق، حمایت رئیس جمهور و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. ستار هاشمی در این خصوص گفت، معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد
رجیستری آیفون از سر گرفته می شود – واردات با تعرفه 96 درصدی!
صبح امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت مشکل رجیستری آیفون حل شد. او این خبر را در حالی اعلام کرد که مصوبه هیئت دولت برای رفع ممنوعیت واردات و فروش آیفون سری 14 به بعد در جلسه هیئت دولت امضا شد. اما خرسندی مردم از خبری که ستار هاشمی اعلام کرد چند ساعت بیشتر دوام نیاورد. زیرا مشخص شد که دولت برای واردات گوشی های آیفون شرکت اپل تعرفه 96 درصدی در نظر گرفته است.
مشکل رجیستری آیفون حل شد
شفقنا رسانه- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از حل مشکل رجیستری گوشی های آیفون خبر داد. به گزارش شفقنا رسانه، سید ستار هاشمی- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی اظهار کرد: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رئیس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. وی افزود: معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغا سالاری می
فوری؛مشکل ریجستری آیفون حل شد
خبر را برای من بخوان به گزارش سایت طلا،وزیر ارتباطات: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رئیس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رئیس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغا سالاری می توان سایر مشکلات فضای مجازی و مطالبات مردم را حل کرد.
مشکل رجیستری آیفون حل شد +تکمیلی
ارتباطات حل شد. معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغا سالاری می توان سایر مشکلات فضای مجازی و مطالبات مردم را حل کرد. تکمیلی: اعلام آیین نامه واردات آیفون در کوتاه ترین زمان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست دیگری بر اعلام آیین نامه واردات گوشی آیفون در کوتاه ترین زمان تاکید کرد و نوشت: با مصوبه امروز هیات دولت و رفع ممنوعیت، که با همراهی معاون محترم حقوقی رییس جمهور و وزیر محترم صمت حاصل شد، جزییات و آیین نامه مرتبط با واردات آیفون در کوتاه ترین زمان ممکن اعلام خواهد شد. ...
رجیستری موبایل آیفون فعال شد/ حقوق گمرکی آیفون در سال آینده چقدر است؟ / منتظر آیین نامه واردات آیفون ...
به گزارش نبض بورس؛ ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در شبکه مجازی ایکس نوشت: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رییس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. هاشمی افزود: معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغا سالاری می توان سایر مشکلات فضای مجازی و مطالبات مردم را حل کرد. بر اساس این گزارش، مدتی قبل، کارزار جدیدی
مدل های جدید آیفون با چه قیمتی راهی بازار می شوند؟
ف شود و گوشی های 14، 15 و 16 هم رجیستر شود. وی افزود: تعرفه مثل تعرفه آخری باید باشد که 15 و 30 بود. این تعرفه را نباید تغییر دهند، چون هر تغییری که ایجاد شود، باعث افزایش قیمت ها در بازار می شود. اشتیاقی گفت: یک تعرفه معقول باید در آینده در نظر بگیرند و با نظر کارشناسی اتحادیه ها این تعرفه تعیین شود. ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ایکس ن
وزیر ارتباطات: روند رفع فیلترینگ رو به جلو است
گوشی آیفون، تاکید کرد: نگاه ما در وزارت ارتباطات نگاه مردمی، کارشناسی و علمی است تا بتوانیم همگرایی و وفاق را ایجاد کنیم. وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات ادامه داد: دستگاه های مخلتف ذی نفع در این موضوع دعوت و جلساتی با حضور آنها برگزار شد. وی خاطرنشان کرد: با نمایندگان وزارت صمت، معاونت های حقوقی و نهادهای نظارتی همفکری کردیم و موضوع در هیات دولت مطرح و تصویب شد. بیشتر بخوانید جزئیات رجیستری آیفون به زودی اعلام می شود مشکل رجیستری آیفون با تدبیر دولت حل شد ادامه دارد ... ...
فوری /مشکل ریجستری گوشی های آیفون حل شد
گوشی های سرقتی، تسهیل در خدمات پس از فروش و گارانتی، و همچنین جلوگیری از ورود گوشی های غیرقانونی به بازار اشاره کرد. طبق اعلام وزیر ارتباطات، مشکل رجیستری آیفون حل شد.ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مشکل رجیستری آیفون با تدبیر دولت وفاق، حمایت رئیس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغا سالاری می توان سایر مشکلات فضای مجازی و مطالبات مردم را حل کرد.
وزیر ارتباطات: مشکل رجیستری آیفون حل شد/ رفع فیلترینگ با کار کارشناسانه
ستار هاشمی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مشکل رجیستری آیفون با تدبیر دولت وفاق، حمایت رئیس جمهور و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. به گزارش فن زی ، به گفته او رفع ممنوعیت واردات آیفون امروز (9آبان) با مصوبه ای از سوی هیئت دولت و همراهی معاون حقوقی رئیس جمهور و وزیر صمت حاصل شده است. هاشمی تاکید کرده که جزییات و آیین نامه مرتبط با واردات
وزیر ارتباطات: مشکل رجیستری آیفون حل شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس از حل مشکل رجیستری آیفون خبر داد. ستار هاشمی نوشت: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رییس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. معتقدم با کار کارشناسی ، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغا سالاری می توان سایر مشکلات فضای مجازی و مطالبات مردم را حل کرد. او دقایقی بعد در پستی دیگر
مشترک شوید!
وزیر ارتباطات: مشکل رجیستری آیفون حل شد ICTna.ir- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: مشکل رجیستری آیفون با تدییر دولت وفاق، حمایت رییس جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، ستار هاشمی از طریق حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اعلام این خبر گفت: معتقدم با کار کارشناسی ، ایجاد وفاق، بدون هی