سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۲۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۳:۳۷

پلیس نسخه 2 میلیون خودروی بی معاینه را می پیچد

سید محمد فخار: تا پایان ماه رمضان یعنی 22روز دیگر باید 1.8میلیون خودروی فاقد معاینه فنی تکلیف خود را مشخص کنند؛ یا به مراکز مجاز معاینه فنی تهران بروند و با رفع ایرادات خودروی خود برچسب بگیرند یا در انتظار جریمه 40هزار تومانی پلیس در طرح تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی باشند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)