دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۰۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
مهرخانه ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۳

چرا زنان نباید از اهدای خون بترسند؟

در کشور ما بیش از 95 درصد اهداکنندگان خون را مردان تشکیل می دهند و زنان رغبت چندانی برای اهدای خون ندارند. این در حالی است که شرایط عمومی اهدای خون زنان با مردان تفاوتی ندارد و تنها تفاوت در این زمینه به تعداد دفعات اهدای خون برمی گردد که بر این اساس، زنان حداکثر سه بار در سال می توانند خون اهدا کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)