دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۴۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
افکار نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۹

آغاز برداشت انگور و انجیر دیم و آبی از زمین های شهرستان حاجی آباد+ تصاویر

به گزارش افکارنیوز ، محصولات تولید شده سالم و بدون استفاده از سموم وکودهای شیمیایی رشد ونمو کرده است و با کمپوست گیاهی تغذیه می شوند. محصولات دیم شهرستان حاجی آباد در ارتفاعات روستای گیس درشمال غربی این شهرستان کشت می شود و برداشت آن تا نیمه مرداد ماه ادامه دارد و محصول آبی آن در روستاهای تزرج، باغات، میمند، فارغان، بخوان،برآفتاب، گنج، برغنی، طارم کاشت داشت و برداشت می شود. محصول برداشت شده به شهرستان های میناب ، بندرعباس و استانهای فارس و کرمان فرستاده می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)