دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۲۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۴

پرورش کرم ابریشم برای نخستین بار در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - یک بانوی کار آفرین بیرجندی در راستای تحقق نامگذاری سال به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با پرورش کرم ابریشم برای نخستین بار در خراسان جنوبی، زمینه درآمدزایی و اشتغال هشت نفر از جمله همسر و فرزندان تحصیل کرده اش را فراهم کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)