سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۱۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۱۵

صابری: طبق قوانین AFC ملوان بدون خرید امتیاز نفت هم لیگ برتری است

علی صابری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد خرید امتیاز تیم نفت از سوی باشگاه ملوان، گفت: ما معتقدیم بر اساس قوانین بالادستی مثل قانون تجارت، خرید این امتیاز کاملاً قانونی انجام شده است و طبق اصل 44 نفت تبدیل به یک مؤسسه خصوصی شده و قرارداد انتقال امتیاز تیم نفت به باشگاه ملوان، درواقع قرارداد بین دو نهاد خصوصی است. اگر هم قوانین پایین دستی مثل قوانین فدراسیون فوتبال را بخواهیم بر فرض محال در تضاد با این انتقال بدانیم، بازهم باید بگوییم ملوان لیگ برتری است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)