سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۵۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
علت ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۲۰:۴۴

صادقی: دست من نبود به استقلال برگردم

به گزارش علت، امیرحسین صادقی در مورد تمدید قراردادش با صبای قم گفت: اولین بازیکنی بودم که به توافق رسیدم و دوست داشتم کنار علی دایی بمانم و به تجربیاتم اضافه کنم؛ برخلاف خیلی از دوستان که کم لطفی و بی معرفتی در حق من انجام دادند ولی از دایی تشکر می کنم که به من کمک کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط