دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۱۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
اکو فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۴:۵۶

تخفیف ویژه به ادارات دولتی برای کاهش مصرف برق در زمان پیک

اکوفارس: مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت:در صورتیکه مشترکین دیماندی اداری وتجاری از مولد اختصاصی خود برای تامین بخشی از برق مصرفی در ساعات پیک استفاده کنند؛ شرکت برق به ازاء هر کیلووات تولید برق مبلغ 1500 ریال و هزینه سوخت مصرفی (معادل 40درصد لیتر گازوئیل و یا 25 درصد مترمکعب گاز به ازاء هر کیلووات ساعت) پرداخت می کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)