دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۲۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۲:۳۳

روزه داری یکی از روش های بسیار عالی در پاکسازی مواد زائد بدن است

سرویس سلامت و پزشکی بی باک : یک محقق طب سنتی گفت: بدن در طی سال از یک سری مواد زائد, پُر می شود که فقط ریاضت طولانی مدت می تواند بدن را از این مواد پاکسازی کند که روزه به عنوان یک روش پاکسازی می تواند خون را پاکسازی کند. به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)