پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۵۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۱/۱۳ - ۰۱:۳۲

نمایندگان کنگره خواستار تشدید تحریم ها علیه ایران شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، نمایندگان کنگره آمریکا روز چهارشنبه با اعتراض به روند مذاکرات هسته ای جاری بین ایران و گروه 1+5 خواستار تشدید تحریم ها علیه تهران شدند. پس از آنکه ماری هارف ، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد رایزنی های هسته ای پس از ضرب الاجل روز سه شنبه باز هم ادامه خواهد یافت سناتور تام کاتن ، نماینده ایالت آرکانزاس از کنگره خواست با وضع تحریم های جدید فوراً واکنش نشان دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)