چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۲۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
چند ثانیه ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۹

شهرداری خسارت حادثه دیدگان را می دهد؟

اگر می خواهیم شهری ایمن داشته باشیم باید شبکه استاندارد زیر سطحی و یا کانال مشترک تاسیسات شهری را ایجاد کنیم. محمد باقر قالیباف در دویست و شصت و هشتمین جلسه عیر علنی شورا ضمن تشریح اقدامات پس ازحادثه آتش سوزی شهران گفت: در همان دقایق اول نیروهای آتش نشانی در فاصله زمانی 2 دقیقه در محل حادثه حضور یافتند. اگر بخواهیم منصفانه برخورد کنیم باید بگوییم در مدیریت و کنترل حادثه در ابعاد انسانی ، ایمنی و خدماتی بدون شک یکی از بهترین عملیات های بعد از حادثه را شاهد بودیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)