دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۱۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۱۷

دهیاران مدیریت پسماند را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، علیرضا نوربخش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون یکی از دغدغه های مهم در شهر و روستاهای شهرستان توجه به مدیریت پسماند است که باید توسط شوراها و دهیاران کنترل و رسیدگی شود. وی با بیان اینکه جلسات مرتبط با مدیریت پسماند باید در ادارات مربوطه برگزار شود، گفت: از سوی دیگر باید از توان کارشناسان و دستگاه های تخصصی استفاده کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)