سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۱۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۲۲:۲۶

معاون سازمان مدیریت برلزوم استفاده ازقابلیت های مناطق مرزی تاکید کرد

آستارا- ایرنا- معاون امور آمایش و توسعه منطقه ای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در جریان بازدید یک روزه خود از نوار مرزی آستارا بر لزوم استفاده از قابلیت های مناطق مرزی تاکید کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)