پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۵۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
قدس آنلاین ۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۴

کاهش 20 تا 61 درصدی ذخایر سدهای خراسان شمالی

قدس آنلاین:مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی از کاهش 20 تا 61 درصدی ذخایر سدهای استان خبر داد و گفت: با وجود افزایش 45 درصدی بارشهای جوی از مهرماه سال جاری تاکنون در مقایسه با دوره دراز مدت، کمبود ذخایر سدهای استان برطرف نشده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)