سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۳

نصب 50 دستگاه دوربین ثبت تخلف در 41 نقطه اصلی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ابراهیم نصری ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی اظهار داشت: نظارت بر عملکرد شرکت های حمل و نقل و انجام گشت های نامحسوس با همکاری پلیس راه از مهم ترین اقدامات بعد از ماه مبارک رمضان است. وی گفت: نصب 50 دستگاه دوربین ثبت تخلف از ابتدای تیرماه جاری در 41 نقطه اصلی و محورهای پر ترافیک استان آغاز شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)