سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۰۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تین نیوز ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۶:۵۷

حمل مسافر مازاد توسط اتوبوس های بین شهری خطرآفرین است

تین نیوز| نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برخی از شرکت های مسافربری مازاد بر ظرفیت اتوبوس های بین شهری مسافر می پذیرند که این امری خطرآفرین است و موجب اعتراض و گلایه های دیگر مسافران می شود. احمد شریعتی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد به حمل بار زیاد توسط اتوبوس های ترمینال های مسافربری اظهار کرد: حمل بار زیاد توسط اتوبوس های مسافربری و تحمل وزن بیش از حد موجب خطرات و مشکلات جبران ناپذیری خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)