سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۴۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۸

پنجعلی: دل طارمی و رضاییان با پرسپولیس نبود/ زندگی بدون این دو ادامه دارد

پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید با توجه به اینکه مهدی طارمی و رامین رضاییان دلشان با این تیم نبوده، همان بهتر که از جمع سرخ پوشان پایتخت جدا شدند. محمد پنجعلی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به حواشی ایجاد شده پیرامون جدایی طارمی و رضاییان از پرسپولیس چیست گفت: اعتقادم به طور کلی این است که وقتی دل یک بازیکن با پرسپولیس نیست، بهتر است برود. البته ما از محتوای قرارداد آن ها اطلاع نداریم ولی فکر می کنم که می شد این قضیه راحت تر حل شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)