چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۱۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شرکت ملی گاز ایران ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۳

افزایش 1.5 میلیارد مترمکعبی مصرف گاز در استان بوشهرطی سالجاری

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از افزایش مصرف گاز در استان بوشهر خبر داد و گفت: میزان مصرف گاز استان ، امسال در مقایسه با سال قبل 1.5 میلیارد متر مکعب افزایش خواهد یافت. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مهندس غلامعباس حسینی با اعلام مطلب فوق افزود : میزان مصرف گاز استان بوشهر در سال گذشته 11.5 میلیارد مترمکعب بوده است که پیش بینی می شود امسال این میزان به رقم 13 میلیارد مترمکعب برسد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)