سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۵۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۹

معاون وزیر بهداشت از افزایش دوبرابری انتقال جنسی ایدز خبر داد

دکتر علی اکبر سیاری معاون وزیر بهداشت روز چهارشنبه در نشست خبری معاون سازمان بهداشت جهانی در تهران به سوالات خبرنگاران درباره وضعیت بیماری ایدز پاسخ داد. صدای ایران - مهمترین بخش های سخنان معاون وزیر بهداشت به این شرح است: - انتقال جنسی ایدز دو برابر شده است. - حدود یک دهه پیش 15 درصد موارد انتقال ایدز از طریق جنسی بود و اکنون به 30 درصد افزایش یافته است. - الگوی انتقال جنسی ایدز رو به افزایش است و کنترل آن نیازمند اطلاع رسانی شفاف به مردم است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)