چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۹

عبدالله زاده: دلم با فولاد بود/ سعداوی تیم را متحد کرده است

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: من علاوه بر فولاد از چند تیم دیگر نیز پیشنهاد داشتم ولی دلم با فولاد بود و خدا خواست که در این تیم بمانم. احمد عبدالله زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهار کرد: من هشت سال از رده سنی نوجوانان تا بزرگسالان در فولاد بوده ام و مدیون این باشگاه هستم و با توجه به این که آقای سعداوی هم سرمربی تیم شده است، تصمیم گرفتم که در فولاد بمانم و ان شاءالله بتوانم به تیم کمک کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)