چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۷

موز دهمین کالای عمده وارداتی به کشور شد

سرویس اقتصاد جوان ایرانی _ بخش بورس، بیمه، بانک و بازار : با وجود اجرای طرح واردات موز به جای صادرات سیب یا پرداخت تعرفه وارداتی بیشتر، وادارت این محصول کماکان در حجم گسترده در حال انجام است و تنها 105 میلیون دلار موز در 3 ماه ابتدایی سال جاری به کشور آمده و دهمین کالای عمده وارداتی به کشورمان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط