پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۳۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۲

آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت الاسلام محمود صحرایی در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به 23 تیرماه سالروز توافق هسته ای اظهار داشت: یک سال از این توافق گذشته که شاید در صورت انجام تعهدات طرف های مقابل ایران دستاوردهایی می داشت اما امروز شاهدیم که به این تعهدات عمل نشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط