سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۴۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
گلستان ما ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۰۷

اصلاحاتی ها به جان هم افتادند!/ من خودسرم یا خانم مولاوردی؟!

سخنگوی فراکسیون امید مجلس گفت: درمورد اینکه خانم مولاوردی تعبیر خودسرانه را برای بنده به کار بردند، باید گفت این مطلب دون شأن یک مسئول است، دوماً ایشان در جایگاه تشخیص خودسری و غیرخودسری نیست. مگر ایشان رهبر یا سخنگوی فراکسیون است؟ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)