چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۲۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۴

لاریجانی: مسئله عربستان باید از طریق دیپلماتیک پیگیری شود

رئیس مجلس شورای اسلامی بر پیگیری مسئله عربستان از راه های دیپلماتیک تاکید کرد و گفت: باید به صورت فعال پیگیر این ماجرا بود. به گزارش فارس، علی لاریجانی پیش از ظهر امروز پس از دیدار با جمعی از مدیران و مسئولان استان و شهر قم در جمع خبرنگاران در مورد رویدادهای اخیر میان ایران و عربستان بیان کرد: این امر باید از طریق دیپلماتیک دنبال شود. وی افزود: از رئیس سازمان حج و زیارت در این خصوص پیگیری کردم که گزارش ارائه شده گویای پیگیری خوب این سازمان بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط