پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۱۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۲

شهادت 2 کارمند مخابرات در سیستان و بلوچستان

2 تن از کارکنان مخابرات سپاه پاسداران در شهرستان مهرستان در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار مهرستان گفت: این پرسنل برای کارهای مخابراتی به منطقه بیرگ این شهرستان رفته بودند که هنگام برگشت هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفتند و به شهادت رسیدند. 2 روز پیش نیز 8 تن از ماموران مرزی در درگیری با تروریست های مسلح حدفاصل نگور- جکیگور در جنوب سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بودند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)