سایر منابع:
سایر خبرها
آنالیز بازی ما را امیدوار کرد/ درخواست قلعه نویی از بخش حقوقی باشگاه تراکتور/سلفی قبل از نبرد
در کار دفاعی و بازیسازی خوب عمل کرد. فقط روی صحنه گل اول بود که می توانست بهتر باشد. قلعه نویی درباره صحنه پنالتی استقلال خوزستان گفت: به نظر من آن صحنه پنالتی نبود. بهتر است کارشناسان با دقت آن صحنه را بررسی کنند. نمی دانم چرا داور مسابقه پنالتی گرفت. بازیکن ما روی زمین افتاده بود و در چنین موقعیتی دنبال حفظ سلامتی خودش بود. هیچ عمدی در آن صحنه دیده نشد. وی درباره انتقادات
ایرانپوریان: از روی شکم سیری بازی کردیم
محمد ایرانپوریان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی بدی مقابل استقلال خوزستان انجام ندادیم اما می توانستیم بهتر از این باشیم. موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. بعد از گلی که زدیم از روی شکم سیری فوتبال بازی کردیم و در نهایت چیزی که نباید، اتفاق افتاد. وی درباره زمین ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی
عملکرد تیمی تراکتور خوب بود/ باید 8 گل به استقلال خوزستان می زدیم
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه امروز عملکرد تیمی تراکتور خوب بودٰ گفت: ولی از نظر نتیجه بازی اصلا خوب نبودیم و نتوانستیم پیروز شویم. به گزارش تبریزمن، امیر قلعه نویی بعداز تساوی تیمش برابر مدافع عنوان قهرمانی در جمع خبرنگاران گفت: باید 8 گل به استقلال خوزستان می زدیم ولی نزدیم و بازیکنانم از موقعیت ها خوب استفاده نکردند. وی سپس با بیان اینکه دو توپ به سمت دروازه ما آمد و
مهاجم سرخپوشان: من آقای گل می شوم
می کنم. از این به بعد همه گل هایم را به هواداران فوتبال آذربایجان تقدیم می کنم. قطعا این روند خوب را ادامه می دهم و باید گل های زیادی بزنم. هنوز آماده نیستم آمادگی جسمانی ام هنوز به ایده آل نرسیده است. تمریناتم را بیشتر کردم تا بتوانم بهتر از این شوم. اگر در بازی با استقلال خوزستان هم چندان خوب نبودم، به دلیل این است که کاملا آماده نیستم. امیر قلعه نویی هم درباره اینکه گفته
قلعه نویی عصبانی بود،او تقصیری ندارد
به گزارش افکارنیوز ، مهدی کیانی در رابطه با توقف تراکتورسازی دراولین بازی خانگی لیگ شانزدهم اظهار داشت: همه دیدند که تراکتورسازی چقدر روان و خوب بازی کرد و موقعیت های زیادی داشتیم. این قانون فوتبال است که وقتی گل نزنی گل می خوری. ما هم اسیر این قانون فوتبال شدیم. موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و می توانستیم حداقل دو،سه گل دیگر وارد دروازه استقلال خوزستان کنیم. وی همچنین افزود
تراکتورسازی با تساوی شروع کرد
به گزارش خبرورزشی، تیم فوتبال تراکتورسازی در بازی آغازین لیگ برتر شانزدهم از ساعت 18 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف استقلال خوزستان، مدافع عنوان قهرمانی رفت. شاگردان امیر قلعه نویی در دقیقه 14 توسط ادینیو به گل رسیدند. محمد طیبی، کاپیتان استقلال خوزستان با یک پاس اشتباه، ادینیو را در موقعیت تک به تک با دروازه بان آبی پوشان قرار داد و مهاجم برزیلی تراکتورسازی هم از این
تجلیل از قلعه نویی و بنگر/ بازگشت تشویق بوندسلیگایی به تبریز
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز ، دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان از هفته نخست شانزدهمین دوره لیگ برتر خلیج فارس در حالی از ساعت 18 در ورزشگاه اختصاصی باشگاه تراکتورسازی آغاز شد که این مسابقه حواشی در پی داشت: *سینا عشوری بازیکن تراکتورسازی که محبوبیت بالایی نزد هواداران دارد، با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت. *پیش از
واکنش رضایی به خبر درگیری در رختکن تراکتور
باید بتوانیم با پوشش نقاط ضعف خود در بازی های بعدی جبران کنیم. ضمن اینکه استقلال خوزستان هم تیم خوبی است اما قسمت نبود پیروز از زمین خارج شویم. بدشانس بودیم من فکر می کنم کمی بدشانسی هم نصیب بازیکنان ما شد. ما اشتباه خاصی نداشتیم اما راحت گل خوردیم. در صحنه پنالتی هم توپ ناخواسته به دست مدافع ما خورد. شاید می شد روی گل اول استقلال خوزستان پوشش بهتری داده شود اما به هر حال فوتبال
قلعه نویی: نتیجه مان مقابل استقلال خوزستان اصلاً خوب نبود
به گزارش خبرورزشی، امیر قلعه نویی در خصوص دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال خوزستان که با تساوی 2 - 2 به پایان رسید، گفت: عملکرد تیم از نظر نتیجه اصلاً خوب نبود، اما از نظر فنی فقط دقایقی خوب نبودیم. ما توانستیم چند موقعیت صددرصد ایجاد کنیم که این نشانه رشد تیم ماست. وی ادامه داد: من در بین دو نیمه ناراحت این بودم که می توانستیم در نیمه اول به گل دوم هم برسیم، اما موقعیت ها را از دست
پورموسوی: اگر ما خوش شانس بودیم، تراکتورسازی چطور گل زد؟
0 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که مهاجم گلزن تیمش توانسته با عملکردی که داشته، خودش را به سرمربی تیم ملی معرفی کند. به گزارش سایت آوای آبی پوشان، اکبر پورموسوی در خصوص شرایط بازی با تراکتورسازی، شروع این تیم در لیگ برتر شانزدهم، صحبت های امیر قلعه نویی، دیدار هفته آینده مقابل استقلال، غیبت مهدی رحمتی و سایر مسائل صحبت کرده است. درباره بازی با تراکتورسازی صحبت
زهیوی: می خواهم آقای گل شوم
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما استقلال خوزستان و تیم قهرمان هستیم و تیم ها باید از ما بترسند. رحیم زهیوی در خصوص تساوی 2 بر 2 تیمش برابر تراکتورسازی، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و در حالی که انتظار داشتیم در کرج بازی کنیم، این مسابقه در تبریز انجام شد. به هر حال خدا را شکر توانستیم در حالی که بازی را واگذار کرده بودیم، آن را به تساوی بکشانیم و یک امتیاز بگیریم.
نارضایتی قلعه نویی از نتیجه تیمش مقابل استقلال خوزستان
به گزارش مشرق ، امیر قلعه نویی بعد از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: عملکرد تیم از نظر نتیجه خوب نبود از لحاظ کیفیت در دقایقی بد نبود. بین نیمه هم بعد از اینکه یک بر صفر جلو بودیم می شد اختلاف را بیشتر کرد. 2-3 توپ آمد که دو گل خوردیم. این مشکل را سال قبل هم داشتیم. وی افزود: محمدرضا اخباری سیو دیگری نداشت. بهترین بازیکن حریف فکر می کنم
قلعه نویی: دروازه بان حریف ستاره میدان بود/زمین تمرین جای مسابقه نیست
سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: می توانستیم این بازی را با اختلاف 2، 3 گل ببریم. به گزارش کاپ، امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان اظهار داشت: عملکرد تیم از نظر نتیجه اصلا خوب نبود. 7، 8 موقعیتی که داشتیم، استفاده نکردیم. البته عملکرد تیمی ما خوب بود. 2 تا توپ به سمت دروازه ما آمد و گل شد. واقعا باید یک فکری کنیم. پارسال نیز این مشکل را داشتیم. اخباری هیچ سیوی
تساوی استقلال خوزستان برابر تراکتورسازی
ادینیو توسط رافائل به کرنر رفت. فشار تراکتورسازی در دقیقه 14 نتیجه داد و ادینیو با استفاده از اشتباه طیبی قفل دروازه تیم میهمان را باز کرد. این گل باعث کاهش فشار تراکتورسازی و برقراری تعادل در جریان بازی شد. بازیکنان استقلال خوزستان در دقیقه 27 درون محوطه جریمه تراکتورسازی خطرناک ظاهر شدند ولی حسن بیت سعید به توپ نرسید و این موقعیت از دست رفت. در دقیقه 30 نوبت به حمله یاران تراکتورسازی رسید
تساوی در یک افتتاحیه جذاب/ نوری بازی کرد
فرزاد حاتمی مهاجم مورد علاقه قلعه نویی سانتر کرار را با سر به گل دوم تیمش تبدیل کرد تا دوباره ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی غرق در شادی شود. زهیوی اما دوباره کام تبریزی ها را تلخ کرد و در دقیقه از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند تا در نهایت دو تیم به کسب یک امتیاز در یک افتتاحیه جذاب قناعت کنند. نکته جالب اینکه محمد نوری که گفته می شود به خاطر عدم صدور مجوز بازی، در این مسابقه به میدان نخواهد رفت، در اواسط نیمه دوم برای تراکتورسازی به میدان رفت.
لیگ جذاب و غیرمنتظره در قدم اول
. علی دایی که پیش از بازی هم عنوان کرده بود، تیمش مقابل استقلال بازنده نخواهد بود، در پایان مسابقه گفت که پیروزی حق نفت بوده است: در هر دو نیمه بهتر از استقلال کار کرد با اینکه مدت کمی است که دور هم هستیم عالی کار کردند. امروز بهتر از استقلال بودیم و خوب بازی کردیم و با همه احترامی که برای استقلال قائل هستیم مستحق برد بودیم و نباید یک امتیاز به استقلال می دادیم. در دیگر بازی مهم روز اول
پیروزی یک نیمه ای تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان/ بازگشت آقای گل
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال تراکتورسازی در دیدار افتتاحیه لیگ برتر شانزدهم از ساعت 18 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف استقلال خوزستان، مدافع عنوان قهرمانی رفت. شاگردان امیر قلعه نویی خیلی زود و در دقیقه 14 به گل رسیدند. محمد طیبی، کاپیتان استقلال خوزستان با یک پاس اشتباه، ادینیو را در موقعیت تک به تک با دروازه بان آبی پوشان قرار داد. مهاجم برزیلی تراکتورسازی هم از این فرصت بهره برد و اولین گل لیگ برتر شانزدهم را به ثمر رساند. ادینیو آقای گل لیگ برتر چهاردهم محسوب می شود. انتهای پیام/ ...
قلعه نویی: دو تا توپ آمد روی دروازه و گل شد
به گزارش بولتن نیوز، امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان اظهار داشت: عملکرد تیم از نظر نتیجه اصلا خوب نبود. 7، 8 موقعیتی که داشتیم، استفاده نکردیم. البته عملکرد تیمی ما خوب بود. 2 تا توپ به سمت دروازه ما آمد و گل شد. واقعا باید یک فکری کنیم. پارسال نیز این مشکل را داشتیم. اخباری هیچ سیوی نداشت و ستاره بازی دروازه بان حریف بود. می توانستیم این بازی را با اختلاف 2، 3 گل ببریم
ادینیو: طارمی بداند من آقای گل می شوم
به گزارش وانانیوز ، لوسیانو ادینیو مهاجم برزیلی تراکتورسازی تبریز که گل اول تیمش را در بازی با استقلال خوزستان به ثمر رساند، امیدوار است که در بازی های بعدی تراکتور هم گل بزند: در بازی هفته اول، نخستین گل خود را برای تراکتور زدم و آن را به مردم خوب آذربایجان و هواداران تراکتورسازی تقدیم کردم. در این بازی 11 بازیکن تیم تلاش کردند تا من به گل برسم و خوشحالم که این شانس نصیب من شد. استقلال خوزستان
خط آش امیدوارکننده ی تراکتور
به گزارش سخن، دیروز دو تیم تراکتور و استقلال خوزستان در بازی افتتاحیه لیگ شانزدهم به مصاف هم رفتند.در این بازی قلعه نویی ترکیبی کاملا هجومی را یرای تقابل با بازیکنان استقلال خوزستان روانه ی زمین مسابقه کرده بود و به دنبال شروعی محکم در لیگ شانزدهم بود.هر چند فرزاد حاتمی به عنوان مهاجم نوک به کار گرفته شده بود و ادینیو یک خط عقب تر از او بازی میکرد ،اما با توجه به سابقه و تجربه ای که هر دو بازیکن
واکنش پیشکسوت استقلال به نمایش بد شاگردان منصوریان
0 پیشکسوت استقلال گفت: همیشه تیم های منصوریان و قلعه نویی هفته های نخست را خوب کار نمی کنند، چون برنامه های بدنسازی پیش فصل آنها بسیار سنگین است. فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : تیم فوتبال استقلال تهران در هفته نخست شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر مقابل نفت تهران قرار گرفت و در نهایت با تساوی مقابل این تیم به یک امتیاز این بازی بسنده کرد. شاگردان علیرضا
واکنش جالب ادینیو بعد از گلزنی
به گزارش وانانیوز ، دیدار تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی از ساعت 18 و 15 دقیقه در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی در حضور 7 هزار تماشاگر آغاز شد. * قبل از شروع بازی مسئولان تبریزی مراسمی کوچکی به عنوان افتتاحیه برگزار کردند. چند فشفه در کنار زمین روشن شد که باعث شد ورزشگاه را دود بگیرد. * امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی در دقیقه 8 به دلیل خطایی که روی سروش رفیعی شد به
سعداوی: از تیمم راضی هستم
به گزارش بدر پرس وبه نقل از (ایسنا) منطقه خوزستان، نعیم سعداوی پس از شکست تیمش برابر ماشین سازی تبریز اظهار کرد: قبل از هر چیز از هواداران مان عذرخواهی ویژه می کنم که از دقیقه یک تا دقیقه 90 بازی، ما را مورد حمایت و تشویق خودشان قرار دادند و امیدوارم در بازی های آینده جبران محبت های آنها را کنیم. وی ادامه داد: اگر بخواهیم بازی را بررسی کنیم در نیمه اول دو سه موقعیت خوب داشتیم و در نیمه
قلعه نویی: از نتیجه به هیج وجه راضی نیستم/ دروازه بان استقلال خوزستان بهترین بازیکن زمین بود
به گزارش نامه نیوز، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی از نظر نتیجه اصلا خوب نبود ولی از نظر کیفیت در دقایقی خوب بودیم و اینکه توانستیم چند موقعیت بالای 80 درصد به وجود بیاوریم، نشان دادیم که تیم خوبی هستیم. وی افزود: تیم استقلال خوزستان دو توپ روی دروازه ما آورد که هر دوی آن ها تبدیل به گل شد و این موضوع مشکلی است که از سال گذشته در تیم ما وجود
قلعه نویی: درست نیست تیمی در محل تمرینش بازی کند/ نمی دانم چرا هر دروازه بانی مقابل ما خوب است!
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، امیر قلعه نویی پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته اول لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: عملکرد تیمم از نظر نتیجه اصلاً خوب نبود اما از نظر فنی تنها دقایقی خوب نبودیم. توانستیم چند موقعیت صددرصد ایجاد کنیم که نشان دهنده پیشرفت تیم ماست. وی ادامه داد: بین دو نیمه ناراحت این بودم که می توانستیم در نیمه اول به گل دوم هم برسیم اما
تساوی شاگردان قلعه نویی در خانه/توقف مدافع عنوان قهرمانی در تبریز
برای تراکتورسازی گلزنی کردند و گل های استقلال خوزستان را هم مهدی رحیم زهیوی در دقایق 58 و 72 (پنالتی) وارد دروازه تیم میزبان کرد. داور مسابقه، مهدی مومنی (34) – میثم دورقی (54) – رحیم زهیوی(64) – رافائل روبالو (85) – سید جلال عبدی(91) از استقلال خوزستان و سروش رفیعی (70) از تراکتورسازی را با کارت زرد جریمه کرد. این دیدار که بین تراکتورسازی، مدعی قهرمانی لیگ شانزدهم و استقلال خوزستان، مدافع عنوان قهرمانی برگزار می شد پر برخورد هم بود و سروش رفیعی از تیم میزبان و میثم دورقی، مهدی مؤمنی، مهدی رحیم زهیوی و رافائل از آبی پوشان خوزستانی کارت زرد دریافت کردند. ...
قلعه نویی: مشکل خط دفاعی تراکتورسازی پابرجاست
به گزارش نصر ، امیر قلعه نویی روز دوشنبه در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان، افزود: در این بازی تنها دو توپ خطرناک به روی دروازه ما آمد که متاسفانه در هر دو صحنه با اشتباهات خط دفاعی گل خوردیم و به جز این دو فرصت، گلر تراکتورسازی هیچ واکنشی در طول 90 دقیقه نداشت. وی اظهار کرد: برای رفع مشکلات مربوط به خط دفاعی باید بیشتر تمرین کنیم و با بررسی مسایل مختلف نسبت به ترمیم
زور تراکتور به قهرمان نرسید/ زهیوی مرد اول افتتاحیه
بانک ورزش - دیدار افتتاحیه لیگ برتر شانزدهم با وجود اتفاقات زیاد برنده نداشت. به گزارش بانک ورزش، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 با دیدار تراکتورسازی و استقلال خوزستان در تبریز آغاز شد. شاگردان قلعه نویی عملکرد خوبی برابر مدافع عنوان قهرمانی داشتند اما عملکرد ضعیف در خط دفاعی پیروزی را از این تیم گرفت و بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید. ادینیو و حاتمی
در خط دفاع ضعیف بودیم، باید فکری به حال این موضوع کرد/ بدشانسیم که دروازه بان حریف "ستاره" می شود
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون ، امیر قلعه نویی بعد از بازی با استقلال خوزستان گفت: در این بازی اگر می توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم با تفاضل دو گل برنده بودیم. وی افزود: عملکرد تیمی ما خوب بود ولی در جمع دو توپ بهسمتدروازه آمد که آن هاهم گل شد، باید فکری به حال دفاع بکنیم چرا که پارسال هم اینمشکل را داشتیم. سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در
تشویق شدید قلعه نویی در ورزشگاه/حضور سیناعشوری درجایگاه خبرنگاران
حضور داشت و از نزدیک شاهد بازی تراکتورسازی و استقلال خوزستان بود. صندلی های سکوهای ورزشگاه هم به خاطر افزایش ظرفیت تماشاگران شب گذشته جمع شده بود. تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نخستین دیدار خود در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را با تساوی برابر قهرمان لیگ فصل گذشته پشت سرگذاشت تا اولین دو امتیاز فصل جدید را از دست بدهد. لوسیانو ادینیو(15) و فرزاد حاتمی(60) برای تراکتورسازی و رحیم زهیوی(59 و 72 - پنالتی) برای استقلال خوزستان گل زدند.