دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۵۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
آفتاب یزد ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۹

چرا ستاد مبارزه با مفاسد خروجی ندارد

چرا ستاد یک رصد در گردش پولشویی نکرده تا ببیند چه اتفاقاتی در بانک ها افتاده است در این سه سال اصلا تصمیمی در این ستاد گرفته نشده است که من بخواهم از تعداد تصمیمات بگویم آفتاب یزد-گروه سیاسی: عزت الله یوسفیان ملا نماینده مجلسی است که به قول خودش سالیان سال است در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی حضور دارد؛ ستادی که حالا شده است یکی از منتقدین آن. او می گوید در این سه ساله، این ستاد نه تنها هیچ خروجی ندارد، بلکه وقت بسیاری از کسانی که در آن جلسه حضور می یابند را هم می گیرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)