سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۵۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فاش نیوز ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۹:۳۳

روزنامه دیواری در اسارتگاه عراق

در آستانه سالروز ورود آزادگان به کشور، خاطره ای از آزاده و جانباز سرافراز محمدرضا حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان کرمان را مرور می کنیم: کاغذ وقلم ممنوع و جرم محسوب می شد در اسارت، بیش از پیش احساس کردیم که انسان علاوه بر غذای جسم به غذای روح نیز نیازمند است. در آن فضا، تبلیغات مسموم دشمن برعلیه ما و نظام جمهوری اسلامی بسیار زیاد بود و ما نباید ساکت می نشستیم. لذا با وجود اینکه کاغذ و قلم ممنوع و جرم محسوب می شد ولی احساس نیاز، ما را به تهیه یک روزنامه دیواری وادار نمود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)