چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۲۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
هفته نامه شما ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۰

یاد آن روزها بخیر

در آن زمان علیرغم کمبودها و کاستی های فراوان مردم شاهد تبعیضات و مال اندوزی های امروزی نبودند. حقوق کارکنان با وزرا تفاوت چندانی نداشت همه به حق خود راضی بودند. اضافه کاری، حق ماموریت و پاداش آن چنان که امروز مرسوم شده جایگاهی نداشت، حتی در سال های بعد که در جنگ تحمیلی گرفتار شدیم بسیاری از کارکنان دولت علاوه بر اینکه داوطلبانه در دفاع مقدس افتخار حضور پیدا می کردند سکه هایی که به عنوان عیدی به آنان تعلق می گرفت با افتخار فراوان برای کمک به رزمندگان اسلام هدیه می دادند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)