سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۶

ایلامی ها مین ها را شخم می زنند تا انگور یاقوتی کشت کنند

ایلامی ها در 8 سال جنگ تحمیلی با تمام نیرو در مقابل رژیم بعث عراق ایستادگی کردند و متجاوزان ردپای خود را با گذاشتن مین برجای گذاشتند. با اینکه سالها از جنگ تحمیلی می گذرد، اما همچنان ایلامی ها درگیر آثار و باقی مانده های آن هستند. به طوری که به گفته متولیان استانی در همین سال های بعد از جنگ بیش از 800 نفر براثر برخورد با مواد منفجره باقیمانده از جنگ مجروح و یا نقص عضو شده اند. علاوه بر این هرازگاهی نیز اخباری در رابطه با افزایش تعداد شهدا و جانباز در این استان می شنویم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)