پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۲۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۶

بلایی که از سر گذشت

هواپیمای مسافری مسیر تهران – اهواز، شب گذشته، 24 فروردین ، دچار نقص فنی شد اما در نهایت این هواپیما توانست به سلامت در باند فرودگاه اهواز بنشیند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این هواپیما در زمان فرود نتوانست چرخ های خود را باز کند اما با تلاش های صورت گرفته از سوی خلبان و پس از چند دور چرخیدن در فضای آسمان اهواز، به زمین نشست. بنابر اعلام اداره کل فرودگاه های خوزستان این پرواز مربوط به شرکت هواپیمایی ایرتور و حامل بیش از 100 مسافر بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)