دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۰۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۹:۳۹

زیرساخت های ارتباطات کشور 2.8 برابر رشد داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمود واعظی صبح امروز در بدو ورود به اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زیرساخت های ارتباطات در سه سال گذشته، 2.8 برابر و شبکه پهناد کشور 6 برابر افزایش یافته است. وی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت های خوبی که در حوزه زیرساخت ها صورت گرفته زمینه برای راه اندازی فاز نخست شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است و به زودی فاز نخست بخشی از دولت الکترونیک را نیز به بهره برداری خواهیم رساند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)