چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۱

پس از آنژیوپلاستی می توانیم ورزش کنیم؟

سلامت نیوز : پس از حمله قلبی، جراحی قلب یا آنژیوپلاستی، خیلی ها تصور می کنند که برای جلوگیری از استرس زیاد روی قلب باید از ورزش کردن بپرهیزند. این در حالی است که ورزش منظم می تواند عضله قلب را تقویت کند. هم چنین، خطر بروز بیماری قلبی را کاهش می دهد و عوامل ایجاد کننده مشکلات قلبی مانند فشارخون و کلسترول بالا و چاقی مفرط را کنترل می کند. بیماران قلبی که به طور منظم ورزش می کنند نسبت به دیگران عمر طولانی تری دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)