چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۱۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شفا آنلاین ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۶

ورزش پس از آنژیوپلاستی

شفاآنلاین-پس از حمله قلبی، جراحی قلب یا آنژیوپلاستی، خیلی ها تصور می کنند که برای جلوگیری از استرس زیاد روی قلب باید از ورزش کردن بپرهیزند. این در حالی است که ورزش منظم می تواند عضله قلب را تقویت کند. هم چنین، خطر بروز بیماری قلبی را کاهش می دهد و عوامل ایجاد کننده مشکلات قلبی مانند فشارخون و کلسترول بالا و چاقی مفرط را کنترل می کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)