سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۴۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۰:۵۵

257 روستای کشور در دولت یازدهم از خدمات شبکه اینترنت بهره مند شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با آغاز فعالیت دولت یازدهم 257 روستای کشور از خدمات شبکه اینترنت بهره مند شده اند و این در شرایطی است که در دولت قبل هیچ یک از روستاهای کشور اتصال اینترنتی نداشت. به گزارش جوان ایرانی به نقل از ایرنا، محمود واعظی روز شنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی در اراک افزود: علاوه بر این در هفته دولت امسال 218 روستای کشور نیز به زمره مناطق برخوردار از امکانات اینترنت می پیوندند و تا سه ماه آتی نیز 323 روستای دیگر در چتر شبکه اینترنت خواهند بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)