چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۵۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۶

حسن یزدانی: می خواهم در المپیک های بعدی هم مدال بگیرم

دارنده مدال طلای المپیک ریو با بیان اینکه از اهتزاز پرچم مقدس ایران احساس غرور کرده است گفت: امیدوارم باز هم در المپیک های بعدی برای ورزش ایران افتخارآفرین باشم. به گزارش ایسنا، حسن یزدانی درباره احساسش از لحظه اهتزاز پرچم ایران گفت: احساس غرور داشتم و وقتی سرود کشورم در سالن طنین انداز شد خیلی خوشحال شدم. قبل از مسابقه ها نذر کردم هر مدالی که کسب کنم آن را به حرم آقا امام رضا اهدا کنم چرا که هر چه دارم از لطف خدا و ائمه اطهار است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)