سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۱

طرح آزادسازی 20 درصدی نانوایان اردبیل آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نوبخت پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات آرد و نان در پارس آباد اظهار کرد: با توجه به بخشنامه دولت در زمینه آزادسازی نانوایی ها و فعال کردن نانوایی های آزادپز اقدامات در این راستا و با هدف ایجاد رقابت در بین نانوایان در بالا بردن کیفیت نان انجام می شود. وی از آمادگی سیلوهای استان برای خرید گندم از کشاورزان خبر داد و گفت: با توجه به در پیش بودن فصل برداشت محصول به ویژه گندم تمام سیلوهای استان آماده ذخیره سازی گندم مورد نیاز هموطنان هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)