سایر منابع:
سایر خبرها
اتصال 27 شهر استان اصفهان به نسل 3 تلفن همراه/افتتاح پروژه های ارتباطی اصفهان با اعتباری بالغ بر 302 ...
استان اصفهان بهره برداری شد. وی همچنین افزود: در نظر داریم تا این پروژه ها تا پایان دولت یازدهم افزایش پیدا کند. وی در ارتباط با این پروژه ها بیان کرد: پهنای باند 40 گیگابیت افزایش یافته و 25 شهر نسل 3 و 9 شهردارای نسل چهارم شبکه تلفن همراه شده اند و در کنار آن نیز مرکز توانمندسازی در این استان افتتاح شد. واعظی گفت: از ابتدای دولت تاکنون 730 میلیارد تومان در بخشهای خصوصی و دولتی
75 درصد گوشی های ایرانیان قاچاق است/ ایران کانکت باعث عزّت کشور می شود!
تلفنی است، گفت: 325 روستا در سال 93 و 683 روستا در سال 94 در استان اصفهان اینترنت دار شدند. واعظی ادامه داد: افزایش 40 گیگ پهنای باند، پوشش 23 شهر به نسل سوم تلفن همراه، پوشش نسل چهارم تلفن همراه به 9 شهر و راه اندازی شبکه TD-LTE در استان اصفهان را ازجمله طرح های مورد بهره برداری وزارت ارتباطات برای امروز در استان عنوان کرد. * به دنبال رونق کسب وکار در بخش ICT هستیم
پهنای باند در استان اصفهان 12 برابر شد
428 میلیارد ریال صنعت و ارزش پروژه های مخابرات است، ولی در کل 302 میلیارد و نیم ریال پروژه افتتاح خواهیم کرد، تصریح نمود: پهنای باند استان اصفهان 40 گیگ افزوده شد و در 25 شهر استان، نسل سوم و در 9 شهر استان تلفن نسل چهارم افتتاح شد. وزیر ارتباطات یادآور شد: از ابتدای دولت وزارت ارتباطات 730 میلیاردتومان در بخش خصوصی و دولتی سرمایه گذاری کرده و شبکه انتقال اصفهان تا پایان دولت شش برابر
افزایش 12 برابری پهنای باند در استان اصفهان/ تمامی روستاهای اصفهان مجهز به ارتباطات تلفنی شدند
93 و 308 روستا در سال 94 در استان اصفهان به اینترنت متصل شدند و تمامی روستاهای استان اصفهان دارای ارتباط تلفنی هستند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پروژه های استان اصفهان با اعتبار 302 میلیارد تومانی امروز به بهره برداری می رسد، گفت: افزایش 40 گیگی پهنای باند، پوشش 25 شهر و ارتباط آن به نسل سوم تلفن همراه و پوشش نسل چهارم تلفن همراه به 9 شهر در استان اصفهان ازجمله طرح
قم 500 هزار کاربر اینترنت پرسرعت دارد
مجهز شدن 193 روستای قم به تلفن همراه خبرداد و گفت: در حال حاضر 149 روستا به تلفن خانگی، 54 روستا به اینترنت پرسرعت مجهز شده اند. کاهش تقاضای تلفن خط ثابت مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم به اشتراک 600 هزار خط تلفن ثابت در قم اشاره کرد و افزود: با توجه به کاهش تقاضا و پوشش کامل خط تلفن دیگر افزایش مشترک ضروری به نظر نمی رسد. به ازای هر100 نفر 130 سیم کارت
در برنامه ششم ICT به عنوان پیشران توسعه در نظر گرفته شده است/ ایران کانکت عزت آفرین است
به گزارش ایمنا، محمود واعظی در نشست خبری با اصحاب رسانه اصفهان بابیان اینکه از ابتدای دولت تا به امروز بیش از 730 میلیارد تومان توسط بخش دولتی و غیردولتی در استان اصفهان سرمایه گذاری شده است، گفت: بنا داریم تا پایان عمر دولت، شبکه انتقال اطلاعات شش برابر، پهنای باند چهار برابر، 39 شهر G3، 15 شهر 4G، راه اندازی ISP، اتصال 241 روستا به اینترنت و متصل کردن روستاهای بالای 15 خانوار به اینترنت را
تا پایان دولت تمامی روستاهای بالای 15 خانوار دارای اینترنت می شوند
اینکه دولت و بخش خصوصی 730 میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت های مخابراتی هزینه کرده اند، گفت: امروز افزایش 40 گیگ پهنای باند استان، شبکه تلفن همراه 25 شهر نسل سوم، 9 شهر نسل چهارم، 170 کیلومتر فیبر نوری، شبکه پهنای باند TD-LTE، افتتاح شبکه FTTH و همچنین مرکز آپا با همکاری دانشگاه اصفهان با اعتباری بالغ بر 302.5 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. وی در خصوص اینترنت روستایی گفت
حضور مهمانان همایش با هماهنگی وزارت خارجه و اطلاعات/آمار 75 درصدی گوشی های "قاچاق" در کشور
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، محمود واعظی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اصفهان اظهار داشت: 730 میلیارد تومان توسط بخش دولتی و خصوصی برای توسعه زیرساخت های استان هزینه شده و در این سفر پروژه های مختلفی با اعتبار 302 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری می رسد. وی افزود: اضافه شدن 40 گیگ به پهنای باند استان، افزایش پوشش تلفن همراه نسل سوم به 25 شهر و ارائه تلفن همراه
پروژه فیبر نوری به منازل به بهره برداری رسید
نوسازی خواهد شد و 199 سایت 3G افتتاح می شود. ارزش سرمایه گذاری پروژه ها در سال جاری 877 میلیارد ریال است. وحید صدوقی افزود: در استان اصفهان در مجموع بیش از یک هزار و 500 سایت 3G و 4G وجود دارد. وی خاطرنشان کرد: امروز تفاهم نامه ای میان شرکت همراه اول و دانشگاه صنعتی اصفهان برای تجمیع کننده، تولید و توزیع محتوا منعقد خواهد شد. سرعت دسترسی به اینترنت در نسل چهار 150
افتتاح طرح های ارتباطی با اعتبار 302 میلیاردی
. وی همچنین افزود: پهنای باند 40 گیگابیت افزایش یافته و 25 شهر زیر پوشش نسل سوم شبکه تلفن همراه قرار گرفته اند، 9 شهر نیز دارای نسل چهارم شبکه تلفن همراه شده اند و در کنار آن، مرکز توانمندسازی نیز در این استان افتتاح شد. وزیر ارتباطات همچنین از اتصال 27 شهر استان به نسل 3 و 15 شهر دیگر به نسل 4 در آینده خبر داد. واعظی گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون 730 میلیارد تومان در بخش های خصوصی و دولتی در
پروژه های مخابراتی و فناوری اطلاعات در اصفهان به بهره برداری رسید
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، در آستانه هفته دولت ظهر امروز پروژه های مختلف مخابراتی و فناوری اطلاعات با اعتبار 302 میلیارد و 500 میلیون تومان با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از معاونان در اصفهان به بهره برداری رسید. اضافه شدن 40 گیگ به پهنای باند استان، افزایش پوشش تلفن همراه نسل سوم به 25 شهر و ارائه تلفن همراه نسل چهارم به 9 شهر، اجرای 170 کیلومتر
دولت به بازی های سیاسی مخالفان بی توجه است/صحبت با مردم در عمل
روستاها متصل می شوند ضمن اینکه همه روستاها ارتباط تلفنی دارند. وی تصریح کرد: امروز 302 و نیم میلیارد تومان پروژه اجرایی شده است، که 40 گیگابایت به پهنای باند اضافه شده و 25 شهرستان به نسل سوم نت اضافه شده اند و 9 شهر هم تحت پوشش نسل چهارم اینترنت قرار گرفتند. واعظی همچنین به برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان اصفهان تا پایان دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: قرار
سرمایه گذاری 3هزار و 500 میلیارد ریالی برای ارتباطات روستاهای محروم
کرده و به شهر مهاجرت نمی کند. وی با اشاره به امکانات زیرساختی و ارتباطی کاشان گفت:پنج شهر از 9 شهر واقع شده در شهرستان کاشان نسل سوم اینترنت همراه اول دارد که تا چهار شهر دیگر هم به نسل سوم مجهز می شوند. وزیر ارتباطات، وجود نسل چهارم تلفن همراه را هم اکنون در دو شهر کاشان یادآورشد و گفت :سه شهر دیگر هم به این تعداد اضافه می شود. وی افزود: درهمه روستاهای کاشان نیز تلفن ثابت دایر
اصفهان آنلاین تر شد
برای ارتقای زیر ساخت های مخابراتی و فناوری اطلاعات صرف شده است، اظهار داشت: دولت بنای کار خود را بر رفع مشکلات مردم گذاشته است. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص جزئیات این طرح ها نیز افزود: این طرح ها شامل افزایش 40 گیگا بایت پهن باند اینترنت، ارائه خدمات نسل سوم تلفن همراه به 25 شهر، ارائه خدمات نسل چهارم به 9 شهر است.وی از راه اندازی 170 کیلومتر فیبر نوری بین شهری و شبکه پهنای
فیبر نوری به منازل و شرکت های اصفهان رسید
اصفهان- خبرنگار کیهان: این طرح ابتدا در شهر اصفهان و با در اختیار قرار دادن اینترنت پهن باند تا 50 مگابیت بر ثانیه و درمراحل بعدی در سراسر استان اصفهان اجرا می شود. مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان در این مراسم گفت: توسعه پهنای باند اینترنت باعث استفاده بیشتر و بهتر مردم از نسل جدید ارتباطی مانند تلفن همراه می شود. حسین کشایی افزود: شرکت مخابرات اصفهان از چهار سال گذشته
برخی از مشکلات بنیادی کشور ناشی از بیکاری است/ سیاست کشور برقراری امنیت و حل مشکلات اقتصادی است
خصوص پروژه های مخابراتی شهرستان کاشان اذعان داشت: در مجموعه شهرستان کاشان، از 9 شهر موجود، در 5 شهر نسل سوم اینترنت تلفن همراه را دایر کردیم و تلاش بر این است تا پایان دولت 4 شهر دیگر هم از نسل سوم تلفن اینترنت تلفن همراه بهره ببرند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: در این منطقه دو شهر از اینترنت نسل چهارم بهره مند هستند و در پایان دولت امیدواریم در 3 شهر دیگر هم این سرویس فعال شود
واعظی: دولت وارد بازی های سیاسی نمی شود
اینترنت متصل شده اند و اکنون همه روستاهای استان اصفهان دارای ارتباط تلفنی هستند. وی گفت: دولت و بخش خصوصی در دولت یازدهم در سه سال گذشته هفت هزار و 300 میلیارد ریال در حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات و مخابرات در استان اصفهان سرمایه گذاری کرده است ولی ما به این مقدار بسنده نمی کنیم. واعظی افزود: تا پایان دولت شبکه انتقال استان اصفهان 6 برابر و ظرفیت پهنای باند چهار برابر می شود.
روستاهای بالای 15 خانوار از تلفن و اینترنت برخوردار می شوند
شد. وی گفت: همزمان با هفته دولت 14 پروژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در اردبیل به بهره برداری می رسد و سایت های نسل چهارم در 6 شهر استان تا پایان سال جاری بهره برداری می شود. وی از تجهیز شهرهای پارس آباد، خلخال و مشگین شهر به سایت چهارم خبرداد و گفت: تاکنون 188 روستا در استان زیر پوشش اینترنت قرار دارند و 746 روستا نیز تا پایان سال زیر پوشش قرار می گیرند.
افزایش هفت برابری اشتراک اینترنت از ابتدای دولت یازدهم
انتقال نیز به 4،5 برابر رسیده است. معاون وزیر ارتباطات گفت: شبکه انتقال و شبکه پهن باند از جمله طرح های در حال اجرا است که با تکمیل و بهره برداری این طرح ظرفیت این حوزه چهار برابر می شود. براری اظهار کرد: عملیات دو هزار و 190 کیلومتر طول فیبر نوری در دست انجام است و تا پایان دولت یازدهم تمام مناطق شهری کشور به تلفن نسل سوم همراه و پنج شهر به تلفن نسل چهارم همراه مجهز می شود
افزایش کاربران اینترنت قم به 500 هزار نفر
هزار کاربر اینترنت استان قم به 500 هزار کاربر افزایش یافته است، مطرح کرد: اپراتورهای تلفن همراه در شهر قم علمکرد مطلوبی داشته و بیشتر نقاط استان قم دارای پوشش اینترنت نسل چهارم است. وی با بیان اینکه اپراتورهای تلفن همراه بازار مطلوبی در قم دارند، اظهار کرد: این شرکت ها باید در راستای تامین زیرساخت ها مورد نیاز فناوری اطلاعات در قم مشارکت های گسترده تری داشته باشند. انتهای پیام/78023/ذ20
وزیر ارتباطات با امام جمعه اصفهان دیدار کرد
در برنامه دیگری تفاهم نامه توسعه شبکه فیبر نوری اصفهان با حضور محمود واعظی امضا خواهد شد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ظهر امروز به شهرستان اردستان سفر می کند تا در این شهر 13 پروژه مخابراتی به بهره برداری برسد. سایت های نسل سوم شهرهای زواره و مهاباد و افزایش ظرفیت پهنای باند شهرستان اصفهان از جمله این طرح هاست. پس از این برنامه نیز وی برای حضور در جمع مردم کاشان راهی این شهرستان خواهد شد.
شکاف اقتصاد دیجیتالی استان ها و مرکز کشور باید از بین برود
...: بر طبق رویکردی که در برنامه پنج ساله ششم دولت برنامه ریزی کرده است، 65درصد پروژه های برنامه پنج ساله ششم باید توسط بخش خصوصی محقق شود و توان و ظرفیت دولت در این بخش کم تر از بخش خصوصی خواهد بود و بخش خصوصی باید تسهیل کننده و همراه بخش دولتی باشد. فرخی افزود: شاخص های ICT در کشور معمولا نسبت به دنیا پایین تر است و باید تمهیداتی اندیشیده شود این شکاف از بین برود. همچنین بودجه ای که برای استان ها در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود دارد بیشتر شود و تنها به کلان شهرها اختصاص پیدا نکند و شکاف اقتصاد دیجیتالی که بین استان ها و مرکز کشور وجود دارد کمتر شود. ...
با حضور وزیر ارتباطات؛
تلفن همراه نسل 4 در 2 شهر استان فارس راه اندازی شد، گفت: در این سفر نسل جدید تلفن همراه در 4 شهر دیگر فارس راه اندازی می شود و امیدوار هستیم که تا پایان کار دولت یازدهم تمام 102 شهر فارس از امکانات تلفن نسل سوم و 35 شهر بزرگ فارس از امکانات نسل چهارم تلفن، بهره مند شوند. وی تصریح کرد: تا پایان دولت یازدهم، شبکه انتقال استان فارس به 5 برابر افزایش خواهد یافت و پهنای باند این استان هم 4 برابر
193 روستای قم زیرپوشش شبکه اینترنت قرار دارند
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ، سیدحسن هانی در مراسم افتتاح نمایشگاه سیمای امید با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان اظهار داشت: از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید ضریب نفوذ 800 درصدی در پهنای باند اینترنت استان داشته ایم. مدیرکل فناوری اطلاعات استان قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در روستا از نظر پوشش اینترنت افزود: در خدمات ارائه شده در روستاهای استان از مجموع 203 روستای
افتتاح 95 طرح مخابراتی همزمان با هفته دولت در قم
روستا دارای تلفن خانگی هستند. وی گفت: در بخش دیتا ظرفیت سازی حدود 200 هزار پورت اینترنت توسط مخابرات و بخش خصوصی انجام گرفته و در حال حاضر بیش از 165 هزار مشترک تلفت ثابت به اینترنت پرسرعت متصل هستند و در دولت یازدهم حدودد 94 هزار پورت اینترنت با رشد 134 درصدی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. مدیر عامل شرکت مخابرات قم از رشد حدود 400 درصدی پهنای باند شرکت مخابرات استان قم
پنج هزار و 952 پروژه مخابراتی در هفته دولت توسط شرکت مخابرات ایران افتتاح می شود
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات دوشنبه این هفته(اول شهریور) در آیین افتتاح 734 پروژه مخابراتی در استان اصفهان گفت: سیاست دولت یازدهم بر این است که با عمل و کار توسعه ای، مشکل کشور را حل کند و وارد بازی های سیاسی نشود. زارعیان، پروژه های مخابراتی استان تهران را 465 پروژه با صرف سرمایه ای بیش از 839 میلیارد ریال شامل افتتاح 19 مرکز سوییچ و بهره برداری از 446 مرکز داده(دیتا) اعلام کرد. وی به بهره
افتتاح 2057 طرح مخابراتی در فارس
دنیای اقتصاد، شیراز، محمد صداقت: مراسم افتتاح همزمان 2057 طرح مخابراتی در استان فارس با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. محمود واعظی در سفر به استان فارس این طرح ها را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد و در سخنانی اظهار کرد: این دولت تلاش دارد با توسعه شبکه های زیرساخت مخابراتی تمام روستاهای بالای 15 خانوار را به اینترنت پر سرعت تجهیز کند.وزیر ارتباطات از راه اندازی نسل چهارم تلفن همراه در فارس خبر داد و گفت: تا پایان دولت یازدهم 35 شهر فارس از زیرساخت نسل چهارم تلفن همراه برخوردار می شوند. وی با یادآوری اینکه اکنون پهنای باند مخابرات در استان به 90 گیگ افزایش یافته است، اعلام کرد: زیرساخت های توسعه مخابراتی کشور در حال اجرا است که استان فارس نیز مانند دیگر استان های کشور از این زیرساخت برخوردار می شود. ...
95 پروژه مخابراتی با هفته دولت بهره برداری شد
یازدهم حدود 560 میلیارد ریال درحوزه تلفن ثابت و دیتا در استان قم سرمایه گذاری شده است و شرکت مخابرات استان بر اساس شاخص های ملی جزو پنج استان برتر کشور قرار گرفته است. وی یکی از این پروژه ها را بهره برداری از جدیدترین شبکه انتقال دیتا برشمرد که با استفاده از تکنولوژی روز به عنوان اولین استان کشور در قم راه اندازی می شود و همه نیازهای باند پهن و سرویس های باند پهن را تأمین می کند. انتهای پیام/ع
امضاء تفاهم نامه همکاری با دانشگاه صنعتی اصفهان برای اجرای طرح “آپا”
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به امدادرسانی به حوادث رایانه با مشارکت دانشگاه ها گفت: تفاهم نامه همکاری برای اجرای پروژه آپا با دانشگاه صنعتی اصفهان به امضاء می رسد. نصرالله جهانگرد ظهر امروز در مراسم بهره برداری از پروژه های مخابراتی توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: پروژه آپا بخشی از بستر و پوشش سیستم هشدار و امنیت در شبکه دیتای کشور است که در سراسر استان با مراکز
سرمایه گذاری بیش از 101 هزار میلیارد ریالی در فناوری اطلاعات/ افزایش 8 درصدی ارائه خدمات دولت به صورت ...
/> افزایش 660 درصدی پهنای باند اینترنت بین الملل افزایش حدود 5355 کیلومتر شبکه اصلی فیبر نوری کشور توسعه شبکه انتقال به میزان 1770 گیگابیت بر ثانیه معادل 197 درصد رشد برقراری رومینگ ملی بین اپراتورهای همراه کشور، اتمام طرح هم کدسازی تلفن ثابت در استان های کشور افزایش 12درصدی ضریب نفوذ تلفن همراه توسعه ارتباطات روستایی با افزایش 787 روستا و