دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۴۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بولتن نیوز ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۱

پهنای باند استان اصفهان 12 برابر شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پهنای باند مورد نیاز استان اصفهان 12 برابر و شبکه انتقال 3.5 برابر شده است، گفت: امروز در استان 302.5 میلیارد تومان پروژه افتتاح می شود که از این میزان تنها 42 میلیارد تومان آن مربوط به شرکت مخابرات است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط