دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۱۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۴

بهره مندی 67 درصد از جمعیت روستایی شهرستان بیله سوار از گاز

فرماندار بیله سوار گفت: گازرسانی به 51روستای شهرستان بیله سوار در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، آرام حلیم در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به روستای لیملی بخش جعفرآباد با اشاره به اینکه در حال حاضر 67 درصد از جمعیت روستایی بیله سوار مغان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند، افزود: هم اکنون 49روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردارند که از این تعداد گازرسانی25روستای در دولت تدبیر و امید افتتاح و به بهره برداری رسیده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط