چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
مشرق نیوز ۱۴۰۵/۰۱/۱۷ - ۰۹:۵۸

ایران شبکه یکپارچه پدافندی آمریکا و اسرائیل را هدف قرار می دهد!

به گزارش مشرق، کانال تاگرامی رصد جنگ ترجمه ای از ریسپانسیبل استیت کرفت درباره ضعف پدافندی آمریکا و اسرائیل ارائه داد: یک ماه پس از آغاز کارزار نظامی آمریکا علیه ایران، سامانه پدافند هوایی پرآوازه اسرائیل در حال نشان دادن محدودیت های خود است. تنها در 10 روز گذشته، شهرهای مهمی از جمله تل آویو، دیمونا و عراد متحمل خسارات قابل توجهی شده اند، زیرا موشک های ایرانی توانسته اند از شبکه رهگیرهای اسرائیل عبور کنند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)