سایر منابع:
سایر خبرها
خنده را از مردم نگیریم!
برنامه آنها را نبینیم. چرا می خواهیم تلاش کنیم این برنامه ها تمام شود؟ شاید در شهری در روستایی کودکی تنها لذت زندگی اش دیدن جناب خان باشد. شاید مرد و زن افسرده ای با مهران مدیری حالشان بهتر می شود. باید تنگ نظری ها را کنار گذاشت و اجازه داد سلایق مختلف در کشور در صداوسیما، در سینما، در موسیقی، در دانشگاه، در ورزش، در سیاست حضور داشته باشند و رقابت میان آنها شکل بگیرد. یک بار آتش بیاران جنگ میان خندوانه و دورهمی به این فکر کنند که اگر این دو برنامه نباشند مردم چه نگاه کنند. به قول پاپلو نرودا هوا را از من بگیر، خنده ات را نه! ...
خودم با گریه رفتم؛چطوردیگران را بیاورم و سیاه بخت شان کنم؟
مدال می دهند؟خدا همه بندگانش را دوست دارد.مگر بزرگتر از سوریان داریم؟شما ویکی پدیا را باز کنید.آنقدر صفحه مربوط به حمید سوریان به رنگ دال طلا است که چشمتان درد می گیرد.مگر سوریان دلش می خواست از المپیک حذف شود؟استرس و دغددغه اش فقط مردم بود.حمید کلی مدال دارد و به مدال نیاز ندارد.او هدفش فقط خوشحالی مردم بود. برنامه تان برای آینده.چه کاری قرار است بکنید؟ پیمان:من قبل از المپیک
چاوشی: من تافته جدابافته ای از دیگران نیستم
اما اصلا موقع نوشتن کجایی به موضوع فیلم فکر نمی کردم. همینطوری خودش آمده بود و من هم داشتم طبع آزمایی می کردم. بعد که نوشتم فکر کردم خیلی هم چیز بدی نشده است . بعد از شهرزاد و امیر بی گزند انتظارات از شما به قدری بالا رفته که انتشار هر قطعه ای می تواند همراه با ترس و استرسی ویژه باشد. با این استرس چطور کنار می آیید؟ استرسی ندارم. واقعا می گویم. حضور شما در فضای مجازی
از اکران مردمی "فروشنده" تا جشن امضای "سی سالگی" احسان خواجه امیری/ "لبخند رخساره" جلوی دوربین میرود + ...
، موسیقی و مونتاژ به سر می بریم و امیدواریم که تا یک ماه دیگر فیلم به صورت کامل آماده شود و منتظر می مانیم تا ببینیم امکان حضور در جشنواره را داریم یا نه. مکری در مورد گروه احتمالی "هجوم" در فجر امسال تصریح کرد: فعلاً مشخص نیست که فیلم در بخش مسابقه یا هنر و تجربه قرار گیرد چون امسال برخی سیاست های جشنواره تغییر خواهد کرد و باید ببینیم با سیاست های جدید در کدام بخش شرکت داده می شویم.
دنیای علی را رنگ بزنید
دارن اما واسه ما دیگه خیلی زیاده، اون روز که تو مدرسه یکی از بچه ها بهم گفت گدا ، خیلی دلم شکست... خاله من دلم نمی خواد بد باشم، به همه خوبی می کنم که همه هم به من خوبی کنن، مثلاً حاجی صاحب خونه هر وقت من از خونه میرم بیرون یا تو حیاط با توپ بازی می کنم با چوب کتکم می زنه، یه بار جوری منو کتک زد که تا سه روز کمرم درد می کرد، اما من میگم پیرمرده خدا گفته احترام بزرگتر باید حفظ بشه، برای
کل کل مصطفی و محسن کیایی در خندوانه + عکس
کند و برادر کوچک با شنیدن این حرف گفت: من همه کاراکترهای این کار را برای فردی درشت اندام نوشتم، پس نیازی به لاغر شدن نیست! محسن کیایی در این بین پس از یک رفت و برگشت، خواننده هم شد و قطعه ای را اجرا کرد. بعد هم جناب خان رسید و از آقای کارگردان تقاضای بازی در یک کار را کرد. مصطفی که پیش از این بازی نمادینی را از محسن و رامبد دیده و هر دو را رد کرده بود، رو به جناب خان گفت
گفتگوی خواندنی و باحال با حسن معجونی +عکس
حسن معجونی بازیگری آرام و کم حاشیه که این روزها به رشت مهاجرت کرده است و این کارش برای همه سوال شده , گفتگوی کاملی با حسن معجونی خواهیم داشت. گفتگو با حسن معجونی حسن معجونی را اغلب مردم با سریال مسافران رامبد جوان و شمعدونی سروش صحت به یاد می آورند . همیشه به شخصیت آرام او فکر می کردم تا اینکه از امیرعلی نبویان شنیدم زندگی اش را جمع کرده و رفته رشت؛ اتفاقی که من هم
آخوند خراسانی شرایط اجتماعی را برای تحقق ولایت فقیه مناسب نمی دید
ایراد به این کتاب گرفته شده که اگر ما بخواهیم پاسخ همه این ایردها را در این وقت محدود بدهیم مقدور نیست. لااقل باید اجازه داده شود پاسخ هایی که بنده به ایرادات داده ام منتشر شود. پارسانیا در مقدمه اظهارات خود گفت: کتاب آقای ثبوت از کمترین کارهایی است که به صورت وسیع در معرض مطالعه همه قرار گرفته است. کتاب حدود 1000 صفحه است که که البته 50 صفحه از آن محل بحث است. وی ادامه داد
خدا از کسی که "فیلم" من را منتشر کرد نگذرد
اما در کشتی من واقعا ناداوری صورت گرفت. کشتی گیر دانمارکی هیچ کاری در مقابل من انجام نداد و من سوار کشتی بودم. متاسفانه داوران به خاطر پول و اعمال نفوذ روس ها باعث شدند من شکست بخورم. مسابقه کشتی تو مقابل کشتی گیر دانمارکی با یک حاشیه بزرگ همراه بود، تمایل داری درباره این حاشیه صحبت کنی؟ من در اوج عصبانیت حرفی را به زبان آوردم که نباید این کار را می کردم اما یک نفر که متاسفانه
خسرو معصومی: سینما جای تفنن و شهرت نیست
معصومی را باید از زمره کارگردانان باسواد سینمای ایران دانست و با او درباره خیلی چیزها صحبت کرد. در فیلم های شما قصه های واقعی دیده می شود، آیا این داستان ها ریشه در رویا هایی دارد که شما در کودکی داشتید؟ هیچ موضوعی نیست که نشات گرفته از رویاهایمان نباشد. از همان بچگی سینما برایم یک رویا بود، رویایی که دستیا بی به آن خیلی سخت بود اما با علاقه و تلاش توانستم به آن برسم. البته نه به صورت کامل! به رویاهایم رسیدم اما به سرانجام نه! علاقه به سینما چگونه در شما شکل گرفت آن هم در دهه 30؟ بهشهر در دهه 30 که من به دنیا آمدم دو تا سینما داشت، یکی به نام شهنا و دیگری سینما کاپری. این خیلی مهم بود که در یک شهر کوچک کارگری دو تا سینما فعال باشد. تماشاچی سینما آن سا ل ها خیلی زیاد بود. یادم هست مردم ساعت ها در صف می ماندند تا بتوانند یک فیلم را تماشا کنند، همه اینها باعث شد تا سینما برایم مهم شود چون بخش زیادی از رویاهایم را در فیلم ها می دیدم. یعنی سینما زمینه خیال پردازی را در شما تقویت می کرد؟ بله! موتور خیال پردازی ذهن مرا روشن می کرد. برای رسیدن به دنیای سینما رویا پردازی می کردم. مدام فکر می کردم باید چکار کنم که کارگردان سینما شوم. در آن دوره فیلم های سینمایی نقش زیادی در انتخاب های ما داشت و علاقه ما را به برخی چیزها زیاد و کم می کرد، سینما و کتاب انگیزه زیادی به ما می داد. بخصوص برای ما که در شهرستان بودیم و امکانات زیادی نداشتیم. امکانات کم بود اما به نظر می رسد آدم ها عمیق تر فکر می کردند. بخشی از آن مربوط به دنیای فناوری است که در آن زمان نبود. تلفن تنها ابزار ارتباطی مردم با هم بود آن هم به شکل محدود. آن زمان حتی تلویزیون هم کم بود. یادم می آید در شهر ما چند خانواده که دستشان به دهانشان می رسید، تلویزیون داشتند. برای همین سینما برای مردم خیلی جذاب بود چون داستان های خیالی خود را بر پرده سینما می دیدند. اما الان گوشی های موبایل حکم سینمای کوچکی را دارد که همیشه همراه آدم هاست. فیلم های کوتاه در گروه های اجتماعی منتشر می شود که برخی از آنها آن قدر خوب است که مثل یک فیلم مناسب بیننده را راضی می کند. اما در دوره ما سینما دست نیافتنی بود. به نظر می رسد همین دست یافتنی بودن، بیشتر چیزها را دم دستی و سطحی کرده است. من با این نظر موافق نیستم. بچه های امروزی خیلی باهوش تر هستند و جوان ها نگاه عمیقی به پیرامون خود دارند. در گذشته اخبار خیلی دیر به دست ما می رسید و ما بیشتردر بی خبری زندگی می کردیم. اما الان هر اتفاقی که در هر گوشه دنیا رخ می دهد بسرعت به گوش همه مردم دنیا می رسد و این خیلی خوب است. اما اگر به فیلم های سینمایی نگاه کنیم آثاری که مثلا در 15 10 سال قبل ساخته می شد، داستان هایی را بازگو می کرد که تلنگری بود به ذهن تماشاچی اما الان داستان های سینمایی خیلی عادی شده است. کارگردانانی که در بخش هنر و تجربه فعال هستند، فیلم های خیلی خوبی می سازند. زاویه دید ها خیلی تغییر کرده و کارگردانان امروزی خیلی راحت حرف هایشان را به تصویر می کشند. از نظر فنی و امکانات هم که خیلی بهتر از گذشته است. اما نسل من با نسل جدید یک تفاوت دارد و آن سختکوشی است. ما خیلی تلاش می کردیم که فیلم بسازیم اما اکنون فیلمسازی اصلا سخت نیست. با دوربین موبایل هم می توان فیلم ساخت. اما آن زمان ما باید ماه ها پولمان را جمع می کردیم تا می توانستیم نگاتیو هشت میلی متری بخریم و با آن چند دقیقه فیلم بسازیم. باید خیلی دقت می کردیم که خراب نشود چون اگر خراب می شد همه زحمت های ما هدر می رفت. اکنون همه چیز دیجیتال شده است، می توان بارها فیلم گرفت، پاک کرد و دوباره ضبط کرد بدون صرف هزینه و... این آسان شدن، مضراتی دارد که مهم ترین آن پایین آمدن دقت است. سختی کار باعث می شد که ما در تجربه اول به خیلی چیزها برسیم که جوانان امروزی شاید بعد از ساخت 10 فیلم به آن می رسند. فضای کارگری را در فیلم هایتان خوب و تاثیرگذار به تصویرمی کشید، آیا تجربه ها و دیده های خود را در سینما بازگو می کنید؟ من در کنار آدم های فیلم هایم زندگی کرده ام ،گرفتاری ها و علاقه مندی های آنها را می شناسم. شخصیت های فیلم هایم کسانی هستند که به زندگی آنها کاملا اشراف دارم. به نظرم در سینما باید سراغ آدم هایی رفت که آنها را می شناسی، ا ...
لیلا رجبی: اگر خارجی نبودم بی غیرت خطابم نمی کردند/ پشیمانم در المپیک مسابقه دادم!
لیلا رجبی که سابقه حضور در المپیک لندن هم داشت برای بار دوم به المپیک اعزام شد. در این رقابت ها او نتوانست رکورد های قبلش را تکرار کند و در همان دور اول حذف شد اما متاسفانه حواشی بعد از عملکردش و به کار بردن کلمه بی غیرت در مورد او بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گرفته است. لیلا رجبی و همسرش پیمان رجبی روز گذشته با حضور در خبرگزاری آنا، در مورد المپیک و حاشیه هایی که بعد از آن که برای وی ایجاد شد صحبت کرد. * از المپیک ریو و ر
بفرمایید چند درجه هیجان!
بر هیجان بخشی برای مخاطبان هم همچنان محفوظ بماند و بتوانیم بینندگان مان را حفظ کرده و راضی نگه داریم. لذا ایده ساخت این برنامه مهیج مطرح شد و خیلی زود وارد مرحله ساخت آن شدیم. البته ابتدا مشکلاتی را به لحاظ تامین محتوا و یافتن موضوعات برای برنامه داشتیم و در سری اول بیشتر به صورت مسابقه ای و رقابتی آن را اجرا می کردیم؛ اما پس از ورود به سری جدید هیجان بیشتری را دستمایه کار خود قرار دادیم و به
قاسم رضایی: حریفان را دست کم گرفتم
انتظار زیادی از خودم داشتم. تمام برنامه های خود را جفت و جور کرده بودم که بتوانم به مسابقات المپیک بروم تا در آنجا حریف ارمنی را که 2 سال به او باخته بودم، شکست دهم. در نهایت هم اتفافات قشنگی که دوست داشتم برای خودم رخ بدهد، اتفاق نیفتاد و شرمنده مردم شدم. برخی کارشناس ها معتقدند که نتایج المپیک ریو نسبت به سال های گذشته ضعیف بوده است اما به نظر من کشتی فرنگی در مقایسه با دوره های گذشته
صداوسیما به عمد می خواهد زن ایرانی را عقب نگاه دارد
بر این موضوع که نظارت باید به صورت جدی تری اعمال شود و این دوره دوره نظارت است اصرار دارند. ما به اندازه کافی قانون داریم و قوانین معطل مانده بسیاری داریم که باید اجرا شوند. اما در مورد شهرداری ها باید نظارت بیشتری صورت گیرد. ما انتخابات شوراهای شهر و روستا را پیش رو داریم. در دوره چهارم نسبت به هر سه دوره قبل حضور زنان بیشتری حضور پیدا کردند. اینک این پرسش مطرح است که آیا زنان حاضر در
تصاویر:سفرنامه غرب اروپا(20) دیدار با جناب خان!
دربعضی ازرمان های فرانسوی خوانده بودم که محل قرارعشاق بود. معبد پانتئون بزرگان فرانسوی بسیاری را درخود جای داده بود. از ولتر و روسو گرفته تا ماری کوری و مالرو و... بعد ازدیدن ساختمان معبد وکلیسایی که درآن نزدیکی آن قرارداشت به خانه برگشتم. 18آوریل 30/2016 فروردین1395 به دیدن خانم توفیق رفتم. این بار مردجوان سیاهپوستی هم داخل فروشگاه بود. خانم توفیق گفت که آقای خان تا
بازتاب محاکمه موسوی و کروبی به نفع نظام نیست/ فیش های نجومی از هلال احمر سر درآورد/امام جمعه ای که ...
حبیبی را منتشر کرد که در آن آمده بود؛پس از انقلاب خواستیم برای پیگیری وضعیت امام موسی صدر به لیبی برویم؛ از قم مانع شدند ! در این مطلب به نقل از مرحوم حسن حبیبی آمده است؛ بعد از پیروزی انقلاب، این بحث پیش آمد که هیاتی به لیبی برود. با توجه به این که من عضو شورای انقلاب بودم و مسئولیت هایی داشتم، با من صحبت کردند که بروم. یکی دو نفر دیگر هم قرار بود بیایند، یادم نیست آقای صدر ( حاج
بازیگران در سکانس آرزو !
سبک و محبوب چندی پیش با حضور در برنامه خندوانه از آرزوی ساخته شدن فیلمی با حضور داوود رشیدی صحبت کرد.وی در پاسخ به سوال رامبد جوان درباره بازیگران هم دوره اش چنین پاسخ داد: زنده یادعلی حاتمی می گفت قصد داشته است از من، انتظامی، مشایخی، کشاورز وداوود رشیدی آلبومی درست کند که این کار را در کمال الملک انجام داد. الان هم آرزو دارم فیلمی با حضور ما پنج نفر ساخته شود. این فیلم مستند داستانی باشد و باید
نامه فرانچسکو توتی برای هواداران آ اس رم؛ از رم برای رم
داشتم، مردانی از میلان درب خانه ما را زدند از من خواستند تا به میلان ملحق شوم. میلان یک باشگاه بزرگ است. اما خوب این تصمیم من نبود. مادر من همه کاره بود و هنوز هم هست. او به مانند همه مادران ایتالیایی به پسرانش علاقه زیادی داشت و کمی بیش از انداه نگران بود. او به خاطر اینکه می ترسید اتفاقی رخ دهد، دوست نداشت من خانه را ترک کنم. او به میلانی ها تنها چند کلمه گفت. نه.نه. من راضی
آخوند خراسانی شرایط اجتماعی را برای تحقق ولایت فقیه مناسب نمی دید
که به صورت وسیع در معرض مطالعه همه قرار گرفته است. کتاب حدود 1000 صفحه است که که البته 50 صفحه از آن محل بحث است. وی ادامه داد: روش های مختلفی برای تعامل با متن وجود دارد که بخش قابل توجهی از نقدهایی که تاکنون شده مربوط به نویسنده بود و بخشی هم نقدهای معرفتی به متن است. از جهات مختلف از جمله سند و محتوا می توان به متن پرداخت. باید به گونه ای به متن پرداخت که بین استدلال های مرحوم آخوند
بهروز بقایی: یک بار مرده ام!
بهروز بقایی که به تازگی با سفرنامه های خندوانه به تلویزیون برگشته بخش مهمی از خاطرات دهه شصتی هاست. با مجموعه هایی مثل همسران، دنیای شیرین و دنیای شیرین دریا خیلی از ما خاطره ساختیم و وقت مان را پر کردیم. بهروز بقایی بعد از سال ها دوری از دلایل دوری اش برای ما گفت و اینکه چه اتفاقاتی در این مدت برایش افتاده است. او شاعر هم هست و شعرهای عجیبی دارد و بخشی از آنها را برای تان خواهیم نوشت. جالب است بدانید بهروز بقایی یک بار تا دم مرگ رفته و حرف های زیادی برای گفتن دارد.
ما 170 سال دفاع مقدس داریم نه 8 سال!
200 یا 300 سال پیش شکل گرفت، در آنجا بودند. بعضی ها هم به آنجا می گویند: دلباز! پدربزرگ و پدرم در جنگ جهانی دوم به آبادان مهاجرت کردند، ولی خودم تا قبل از جنگ ایران و عراق هیچ وقت دلوار را ندیده بودم، هر چند همیشه یک جور حس نوستالژی به آنجا داشتم و دلم می خواست بروم و ببینم. عمه ام در بوشهر و اقوام ما در دلوار بودند و پدربزرگم همراه با مرحوم عمویم، عمو ابراهیم هر سال از آبادان به بوشهر سفر می کردند
خندوانه در دورهمی خط قرمزها!/واکنش مهران مدیری از سانسور شدید دورهمی
مدیری هدایت گر و اجرا کننده این برنامه ها هستند و تقریبا نیز موفق بوده اند . برنامه دورهمی مهران مدیری هرچند سابقه خنداونه را ندارد ولی به خوبی توانسته است مخاطبانی را برای خود داشته باشد و رقیب سرسخت آن باشد. نکته ای که در این نوع برنامه ها وجود دارد حضور مهمانانی است که مجری در مقابل حضار در استودیو با او گپ وگفت می کند که در برنامه خندوانه کاراکتر جالب عروسکی جناب خان به کمک رامبد جوان
از دخالت "سامی یوسف" تا "کالای ایرانی" در ازدواج/ من برای حفظ زندگی ام جنگیدم / بزرگترین مشکلم تنهایی است
/> تنهایی. ببینید من یک انتخاب اشتباه داشتم که تحت شرایط انتخاب کردم و از دید خودم هم اشتباه نبود چرا که از روی عدم آگاهی و تجربه کافی صورت گرفته بود، اما والدین و روشهای تربیتی که اتخاذ می کنند باعث می شود که فرزندان یا انتخاب اشتباهی داشته باشند یا کلا اشتباه حرکت کنند. ائل: تاکید زیادی بر روی روش تربیتی غلط والدین که منجر به انتخاب نادرست می شود دارید. بیشتر تشریح کنید؟ ببینید
کنایه و متلک رامبد جوان به مهران مدیری/ پیام احمدی نژاد به اصولگرایان/ علت یابی عجیب از شکست اصولگرایان ...
کنار گذاشتن یک عادت بد عنوان کرد. وی در ادامه تاکید کرد که همیشه از ترک سیگار در زندگی اش به عنوان یک افتخار یاد می کند.نکته جالب اینجاست که رامبد جوان تاکنون در بیش از 400 برنامه قبلی خندوانه به این موضوع اشاره نکرده بود!گفتنی است چند روز پیش مهران مدیری در نشست خبری خود و در حضور خبرنگاران و عکاسان اقدام به کشیدن سیگار کرد که تصاویر وی به صورت گسترده در رسانه ها بازتاب داشت.به نظر می رسد تاکید
کشاورزی ، شغل جدید خانم بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون/ اعتراف بازیگر زن روی آنتن تلویزیون: از سوسک می ...
پروانه معصومی بازیگر، در پاسخ به سئوال رامبد جوان درباره اینکه در زندگی از چه چیز می ترسد، پاسخ داد: سوسک . معصومی مهمان سه شنبه شب نهم شهریور برنامه خندوانه بود. او در ابتدای صحبت های خود با اشاره به کوچ از تهران گفت: بهمن ماه امسال 20 سال است که به یکی از روستاهای شهر زیبای صومعه سرا کوچ کرده ام. او دلیل کوچ خود را چنین توضیح داد: شلوغی های تهران یکی از دلایل بود و دلیل
موراتا: جای کاسیاس در تیم ملی خالی است؛ بوفون تا لحظه آخر کنار هواداران می ماند
کار سخت است اما با بازیکنان با کیفیتی که حضور دارند می توانیم به آن دست یابیم. - در سن 23 سالگی، قهرمان لیگ قهرمانان و جام های زیادی در ایتالیا شده ای. چه حسی داری؟ همه چیز خیلی سریع رخ داد. اگر ده سال پیش می گفتید من به این اینجا خواهم رسید هرگز باور نمی کردم. فاکتورهای زیادی مثل شانس، کار سخت و مصدوم نشدن، در این راه مهم بوده است. - عجیب نیست که در تیم ملی ایکر
موسوی: دیگر تحمل باخت در آزادی را ندارم
در برنامه تلویزیونی حاضر شوم، هیچ وقت، هیچ وقت هیچ وقت کاری نمی کنم که یک بازیکن باشنیدن حرفهای من در بازی بعدی اش تاثیر بگذارد. آن انتقادی که به ناحق است. انهایی که صحبت می کنند کمی آرام تر و فنی تر صحبت کنند خیلی بهتر است تا اینکه بازیکن، سرپرست یا مربی را بکوبند . این موج در والیبال راه افتاده ولی ما صحبتی نکرده ایم و فقط روی کار خودمان تمرکز کرده ایم. خوب یا بد والیبال تا اینجا امده است. هر چند
باهنر: تحزب دشمن پوپولیسم است/ قطعا نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی شوم
بعد مشخص شد که وی چند هفته قبل از انتخابات، شکست حتمی اصولگرایان در انتخابات مجلس تهران را پیش بینی کرده بود. باهنر که دانش آموخته کارشناسی معماری و کارشناسی ارشد برنامه ریزی اقتصادی از دانشگاه علامه طباطبایی است سالهاست دبیر کلی جامعه اسلامی مهندسین را برعهده دارد و عضو حقیقی مجمع تشحیص مصلحت نظام است. گفت و گو با باهنر بیشتر حول محور صحبت های اخیر او در جامعه اسلامی مهندسین درباره
یاد گرفتم سخت نگیرم و نق نزنم / ما ایرانی ها مدل خاصی هستیم
نشین ها، مرد دوهزار چهره، شب های برره و کارهای جدی از جمله نرگس، بگذار آفتاب برآید، آسمان همیشه ابری نیست و... بازی کرده است.با او هم صحبت شدیم و او صادقانه تقریبا همه زندگی اش را با لحنی طنز و جدی برایمان تعریف کرد. می دانیم پسر سعید امیرسلیمانی یکی از بازیگران و کارگردانان قدیمی هستید و خواهرتان کمند هم بازیگر است، بقیه اش را خودتان برایمان بگویید؟ حدود 39 سال قبل بعد از کمند